#BNmøte

Informasjon

Min side
Tid
Tirsdag 26. november 2019 kl. 08.30 - 10.00
Påmeldingsfrist
Mandag 25. november 2019 kl. 10.00

Hvordan kan du lykkes med digital handel og samtidig øke salget i den fysiske butikken? Hvordan ser framtidens handel ut? Hva forventer kundene?

LES MER OM PROGRAMMET HER

Handelen dør ikke – den endrer seg. Ny teknologi gjør at kundene handler annerledes i dag enn før, og de stiller andre krav.

Møt følgende aktører:

  • Princess sin toppsjef forteller om sengetøygigantens suksess med både fysisk og digital handel.
  • Schibsted sin nye tjeneste SVOSJ tar kampen opp mot de internasjonale nettgigantene.
  • En fersk undersøkelse fra Deloitte viser hva kundene ønsker mer av på kjøpesentrene.
  • Virke forteller hvorfor de fysiske butikkene fortsatt har livets rett!

MELD DEG PÅ HER

Møtet arrangeres i samarbeid med:

LES MER OM PROGRAMMET HER

* Ved avmelding senere enn 24 timer før møtestart, belastes medlemmer med 350.- og ikke-medlemmer med 490.-.

Informasjon

Min side
Tid
Tirsdag 26. november 2019 kl. 08.30 - 10.00
Påmeldingsfrist
Mandag 25. november 2019 kl. 10.00
{{ form.errors.get('recaptcha_token') }}

#BNmøte

  • 08:00

    Registrering og frokost

  • 08:30

    Kai Gulbrandsen, daglig leder Princess

    Princess har 160 butikker over hele Norge. Kjedens omnikanal-strategi har økt salget både på nett og i fysiske butikker. Netthandel er en gave til retailere, om man klarer å bruke den riktig, mener Gulbrandsen. I fjor tok de i bruk kunstig intelligens i sin kommunikasjon med kundene.

  • Ådne Skjelstad, leder SVOSJ

    Schibsted har lansert tjenesten SVOSJ for å løse netthandelens største utfordring, nemlig dyr, treg og uforutsigbar frakt. I partnerskap med noen av de største og mest populære nettbutikkene, skal SVOSJ endre måten vi handler på nett.

  • Britt Otterdal Myrset, partner Deloitte

    Måten vi handlet på før, er over. Dagens kunder forventer noe helt annet. Hva ønsker de mer av? Hvordan ser framtidens kjøpesentre ut? Deloitte presenterer ferske funn fra en stor undersøkelse blant norske forbrukere. Hva må du gjøre framover for å møte kundens forventning?

  • Kåre Aronsen, leder Analyse og bransjeutvikling Virke

    Hvorfor foretrekker kunder å handle i fysiske butikker, og hva er grunnen til at de handler på nett? En ny undersøkelse fra Virke viser at den fysiske handelen slett ikke er død.

  • 10:00

    Avslutninig

Kontakt

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}
{{ forms.contact.errors.get('recaptcha_token') }}