#BNmøte

Informasjon

Min side
Tid
Fredag 5. oktober 2018 kl. 08.30 - 10.00
Påmeldingsfrist
Torsdag 4. oktober 2018 kl. 18.00

De som skal lykkes med salg og markedsføring på nett, er de som skaper de beste kundeopplevelsene.

Hvordan kan du levere fremragende opplevelser i digitale kanaler og samtidig jobbe systematisk med målrettet kommunikasjon ut mot dine kunder og målgrupper? Møt ledere fra Knowit Experience, Fjordkraft, Telenor og Utestua.

Dette arrangementet er en del av møteserien Digital Update.

5. oktober

Informasjon

Min side
Tid
Fredag 5. oktober 2018 kl. 08.30 - 10.00
Påmeldingsfrist
Torsdag 4. oktober 2018 kl. 18.00

Aktiviteten er ferdig og det er ikke mulig å melde seg på lenger.

5. oktober

 

  • 08:00

    Registrering og frokost

  • 08:30

    Introduksjon v/ Askill Solheim

    Knowit Experience, performance rådgiver/markedsansvarlig
    Markedsføring i digitale kanaler har for mange virksomheter vært synonymt med fokus på produkt, salg og utnyttelse av data. Ofte for kortsiktig og maksimal effekt. Endrede forventninger fra forbrukerne og strammere personvernregler forandrer nå spillereglene. Dette tvinger frem nye strategier, hvor kundene og deres behov og opplevelser får større plass.  

  • Rom for opplevelser v/ Henrik Sivertsen

    Utestua, daglig leder 
    Hvordan markedsføre og brande et eksklusivt produkt mot et nisjemarked. Utestua har utviklet en nettbasert interaktiv 3D-modell som sender kunden på en reise.

  • Økt kvalitet på salgssamtalene med bruk av digitale verktøy v/ Lise-Marie Vasbø

    Telenor, ansvarlig for salg og kommunikasjon i digitale kanaler
    Telenor deler erfaringer med å benytte kundeinnsikt og målrettet kundekommunikasjon for å selge mer i digitale kanaler og øke salgsraten i tradisjonell kundedialog.

  • Hvordan etablere, markedsføre og selge nye tjenester i nye forretningsområder? v/ Janette Bjorøy

    Fjordkraft, markedsdirektør
    Fjordkraft etablerte sin satsning på mobil våren 2017 og i løpet av noen korte måneder klarte de å få inn 25 000 nye kunder. Fjordkraft forteller om hvordan de jobbet aktivt med markedsføring og salg for å oppnå dette.

  • 10:00

    Avslutning

Har du spørsmål om dette arrangementet?

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}
{{ forms.contact.errors.get('recaptcha_token') }}

Deltagere