#BNmøte

Informasjon
Min sideDe som skal lykkes med salg og markedsføring på nett, er de som skaper de beste kundeopplevelsene.
Hvordan kan du levere fremragende opplevelser i digitale kanaler og samtidig jobbe systematisk med målrettet kommunikasjon ut mot dine kunder og målgrupper? Møt ledere fra Knowit Experience, Fjordkraft, Telenor og Utestua.
Dette arrangementet er en del av møteserien Digital Update.
5. oktober
Informasjon
Min sideAktiviteten er ferdig og det er ikke mulig å melde seg på lenger.
5. oktober
-
08:00
Registrering og frokost
-
08:30
Introduksjon v/ Askill Solheim
Knowit Experience, performance rådgiver/markedsansvarlig
Markedsføring i digitale kanaler har for mange virksomheter vært synonymt med fokus på produkt, salg og utnyttelse av data. Ofte for kortsiktig og maksimal effekt. Endrede forventninger fra forbrukerne og strammere personvernregler forandrer nå spillereglene. Dette tvinger frem nye strategier, hvor kundene og deres behov og opplevelser får større plass. -
Rom for opplevelser v/ Henrik Sivertsen
Utestua, daglig leder
Hvordan markedsføre og brande et eksklusivt produkt mot et nisjemarked. Utestua har utviklet en nettbasert interaktiv 3D-modell som sender kunden på en reise. -
Økt kvalitet på salgssamtalene med bruk av digitale verktøy v/ Lise-Marie Vasbø
Telenor, ansvarlig for salg og kommunikasjon i digitale kanaler
Telenor deler erfaringer med å benytte kundeinnsikt og målrettet kundekommunikasjon for å selge mer i digitale kanaler og øke salgsraten i tradisjonell kundedialog. -
Hvordan etablere, markedsføre og selge nye tjenester i nye forretningsområder? v/ Janette Bjorøy
Fjordkraft, markedsdirektør
Fjordkraft etablerte sin satsning på mobil våren 2017 og i løpet av noen korte måneder klarte de å få inn 25 000 nye kunder. Fjordkraft forteller om hvordan de jobbet aktivt med markedsføring og salg for å oppnå dette. -
10:00
Avslutning