Gratis møteserie!

Informasjon

Min side
Tid
Torsdag 22. oktober 2020 kl. 09.00 - 11.30
Påmeldingsfrist
Tirsdag 1. september 2020 kl. 10.00

Vi handlet på nettet som aldri før under koronakrisen. Nå spår mange at trenden vil fortsette. Hvordan blir du god på digital handel?

LES MER OM PROGRAMMET HER

Antall nettbutikker har eksplodert det siste halvåret. Men det å komme seg på nett betyr ikke automatisk at du oppnår suksess. Sammen med gode samarbeidspartnere tilbyr vi deg derfor – helt gratis – en møteserie der du får konkrete og gode råd om hvordan du kan lykkes med digital handel.

Møt eksperter som er tett på globale trender. Hør historier fra butikker som har blitt gode på digital handel, og ikke minst: Del erfaringer og lær av de andre deltakerne! Vi legger opp til gode diskusjoner rundt bordene.

Møteserien har fire samlinger fra kl. 09.00-11.30:

3. sep.: Kunden har alltid nett
Hvordan har forbrukeratferden endret seg? Hva blir det neste store innen netthandel?

1. okt.: Ja takk, begge deler
Hvordan får du den fysiske butikken og nettbutikken til å spille på lag med hverandre?

22. okt.: Alle kan lykkes på nett
Hvordan kan nettbutikken din finne sin unike plass og bli en suksess?

25. mars.: Logistikk og lojalitet
Hvordan får du kunden til å elske deg – helt uten personlig kontakt?

Målgruppe:
Møteserien retter seg i hovedsak mot små og mellomstore butikker. Du bør ha noen digitale kunnskaper fra før, men du trenger absolutt ikke å være ekspert!

MELD DEG PÅ HER
NB: Vær rask med påmeldingen! Vi har begrenset med plasser.

 

Møteserien arrangeres av Bergen Næringsråds Ressursgruppe Handel og Service i samarbeid med:

          

     

 

LES MER OM PROGRAMMET HER

Møteserien er gratis og åpen for alle!

* Ved avmelding senere enn 24 timer før møtestart, belastes du med 490,- per samling som du melder deg av.

Informasjon

Min side
Tid
Torsdag 22. oktober 2020 kl. 09.00 - 11.30
Påmeldingsfrist
Tirsdag 1. september 2020 kl. 10.00

Aktiviteten er ferdig og det er ikke mulig å melde seg på lenger.

  • 3. september kl. 09:00-11.30:

    Kunden har alltid nett

    Trenden har vært tydelig lenge, og koronakrisen forsterket utviklingen: Netthandelen øker. Hvordan har forbrukeratferden endret seg det siste året? Fra å være skeptisk til å handle digitalt, kjøper nå folk f.eks. biler med mobiltelefonen. Få et innblikk i globale trender og netthandel generelt. Hvordan påvirker brukervennlighet et kjøp, og hva blir det neste store innen netthandel?

    Møt blant andre:
    * Lars Petter Aase, strategisk direktør Idean
    * Knut Erik Rekdal, senior bransjeanalytiker Virke

  • 1. oktober kl. 09:00-11.30:

    Ja takk, begge deler

    Å drive en fysisk butikk samtidig som du skal etablere eller videreutvikle en nettbutikk, byr på både muligheter og utfordringer. Vil den ene butikken ødelegge for den andre? Hvordan kan du få begge butikkene til å spille på lag og forsterke hverandre? Lær om merkevarebygging, om hvordan du skal kommunisere merkevaren din, og hvordan du skal utnytte de ulike salgskanalene best mulig.

    Møt blant andre:
    * Eirik Pedersen Hag, strategisk kundesjef Schibsted Norge
    * Marit Hagehaugen Evensen, fagsjef retail Virke
    * Alexander Ingebrigtsen, markedssjef Scabal
    * Synnøve Aksdal, daglig leder Aksdal i Muren

  • 22. oktober kl. 09:00-11.30:

    Alle kan lykkes på nett

    Det er veldig enkelt å starte en nettbutikk, men er det like enkelt å lykkes? Nettbutikken er på plass, og du skal snart få lønn for alt strevet. Men hvor blir det av kundene? Det krever betydelig innsats og kompetanse for å lykkes på nett. Hvordan kan nettbutikken din finne sin unike plass? Hvordan tar du vare på kundegruppen din og utvider “menigheten”? Hvordan lykkes du med digital markedsføring, søkeoptimalisering, konkurranser/gamification etc.?

    Møt blant andre:
    * Anna Larsson, Head of Agency & Programmatic Development Schibsted Norge
    * Gerhard Anthun, leder Virke eHandel
    * Bård Strøm, digitalsjef Cutters
    * Frode Alræk, daglig leder og partner Søtt+Salt

  • 25. mars kl. 09:00-11.30:

    Logistikk og lojalitet

    Hvordan kan du bygge lojalitet når kunden aldri ser deg? Og hva er egentlig den beste måten å få levert varen på når du ikke får gitt den direkte til kunden over en disk? Det er en jungel av muligheter til å drive både logistikk og lojalitet på. Vi dykker ned i de ulike alternativene. Hvordan skaper du en flott handleopplevelse for kundene og oppnår mersalg og kundelojalitet - helt uten personlig kontakt?

    Møt blant andre:
    * Marius Husebø-Evensen, kommunikasjonssjef Helthjem
    * Patrick Dahl, daglig leder og Arnstein Raunehaug, Key Account Manager, Digitroll
    * Roger Holthe Olsen, daglig leder Dyrekassen
    * Kristin Larsen, markedssjef Godt Brød

Kontakt

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}
{{ forms.contact.errors.get('recaptcha_token') }}

Deltagere